LOGIN

Tidsregistering av arbeidstid

Registreringsskjema for frammøte/fravær
Alle ansatte som får månedslønn, skal levere registreringsskjema når måneden er slutt. Listene er tilgjengelige for nedlasting i AHOs Kvalitetsystem.

Registeringsskjemaene er utarbeidet i MS Excel, og har en fane for hver måned. Når du åpner listen første gang, må du lagre den på eget område/desktop slik at den er lett tilgjengelig. 

Den ansatte er selv ansvarlig for å registrere korrekt på registreringsskjemaet. Husk å fylle inn navn og stillingsprosent.

Frist for innlevering

  • Innen den 10. i hver måned skal administrativt ansatte levere utskrift av liste til nærmeste leder for signatur.
  • Vitenskapelige ansatte leverer listen direkte til personalkonsulenten (innen samme dato)

Vær oppmerksom på

  • Planlagt fravær skal avtales med leder på forhånd. Registreringskjemaet skal være leders verktøy for å holde oversikt
  • Du skal selv holde oversikt over når du har hatt fravær
  • Økonomiavdelingen skal ha tilbakemelding om forbrukt tid på prosjekter

Andre ansattgrupper

  • Det er utarbeidet egne timelister for engasjementer/assistenter, se under skjema/timelister

Hvorfor registere?

  • AHO er pliktig til å registrere ALT fravær. Rapporter skal sendes til myndigheter slik at sykefravær, egenmeldt og legemeldt, blir registrert sentralt. Det medfører at enhver ansatt er pliktig til å følge gitte retningslinjer for utfylling og innlevering.

 


Henvisninger:


 
  • Godkjent av: Direktør
  • Avdeling: Administrasjonen
  • Ansvarlig: Adm.sjef  
  • Opprettet:  16.11.2000
  • Oppdatert:  14.12.2012
  • Versjon: 3