Nye studenter får opplyst tid for fotografering til adgangskort. Når kortet er produsert hentes det i Infotorget, men du får det først utlevert når du har gjennomført brannkurs digitalt. Dette kan gjøres digitalt ved og logge inn på branntest.no og passord: Aho17. Førstegangs utstedelse av kort er gratis.
Ved tapt/mistet kort, bestiller du et nytt i Infotorget. Du må betale 150.- for et nytt kort. Infotorget bestiller nytt og du får mail når nytt kort er klart til henting.
Utslitt eller ødelagt kort byttes gratis ved innlevering av gamle kort. Lever inn kortet til Infotorget som bestiller nytt kort til deg. Du får e-post når nytt kort er klart til henting.
Pinkoden kan endres ved å sende e-post til drift fra din AHO e-post.
Alle studenter er satt opp med felles adgangsnivå gjennom AHOs kortsystem. Trenger du spesiell tilgang til et rom eller område ved AHO i en kortere eller lengre periode, kontakt drift.
Alle nye kort må aktiveres for bruk på kopimaskinene.
Benytt ditt AHO-passord og -brukernavn som innlogging.
Les mer om print og kopi her.