Auditorier, Croquissal og grupperom skal alltid forlates i den stand en ønsker å finne dem. Dette betyr at den som benytter disse rommene må sørge for at det ryddes opp når forelesningen/gjennomgang/møte og lignende er avsluttet. Bord og stoler skal plasseres tilbake på plass. Det er ikke anledning til å oppbevare, utstyr m.v. i rommene med mindre vedkommende rom er reservert for flere påfølgende dager. Ved feil/mangler på utstyr må vedkommende også sørge for at det blir gitt beskjed slik at det kan utbredes snarest mulig. Inventar, lys, lerret m.v. meldes til drift i servicedesken (aho.pureservice.com).
Data/videoprojektor samt styringssystem for dette meldes til IKT i servicedesken (aho.pureservice.com).
Alle rom er utstyr med fasiliteter for data og video. (se nedenfor). Mye er fastmontert og kan ikke flyttes. Det er imidlertid viktig at det utstyret som ikke er fastmontert verken fjernes eller flyttes ut av rommene. Det samme gjelder bord og stoler.
Det vil bli foretatt jevnlig sjekk av alt AV utstyret. Det er ikke praktisk mulig å gjøre dette hver dag slik at den som benytter rommet først hver dag bør legge inn noen ekstra minutter før oppstart til sjekk av utstyret.
All reservasjon av disse rommene skal skje gjennom vårt Web-baserte romboooksystem. Dette systemet har alle tilsatte adgang til via aho.no.
Både grupperommene, croquissal og auditoriene skal alltid være låst. Rommene åpnes med adgangskort.